Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У демократичному суспільстві суди функціонують відповідно до стандартів продуктивності та ефективності судових процедур, якості судових послуг та очікування громадян - учасників судових проваджень. У цьому розумінні оцінювання роботи суду є найбільш ефективним, якщо його основою є встановлені стандарти якості та перевірені методи оцінки відповідності суду цим стандартам. Основою таких стандартів є суспільні очікування щодо якості судових послуг, а також показники роботи суду. Суд, який відповідає встановленим стандартам , можна назвати, відповідно до міжнародних засад судової досконалості, досконалим судом.
На виконання Рішення Ради суддів України № 5 від 05 лютого 2015 року в рамках Проекту «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи», та з метою вивчення рівня довіри громадськості до апеляційних та місцевих загальних судів з 01 серпня 2016 року по 19 серпня 2016 року в Чорнобаївському районному суді Черкаської області було проведено опитування громадян – учасників судових проваджень стосовно якості та ефективності роботи суду за допомогою анонімного анкетування.
Опитування проходило безпосередньо в приміщенні суду у формі анкетування і тільки з учасниками судових проваджень. Участь у опитуванні відвідувачів суду було вибірковим і добровільним.
Представлення результатів опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду ( картка громадського звітування)
Термін проведення оцінювання роботи суду з 01.08.2016 р. по 19.08.2016 р.
|
||||||||
№ |
Показник |
Кількість відповідей |
Не відповіли |
Середня оцінка |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
|
Блок 1.Загальна характеристика респондента |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Вік |
5 |
27 |
32 |
6 |
|
0 |
2.6 |
2 |
Рівень освіти |
24 |
12 |
31 |
3 |
|
0 |
2.2 |
3 |
Стать |
27 |
43 |
|
|
|
0 |
1.6 |
4 |
Наявність вищої юридичної освіти |
22 |
48 |
|
|
|
0 |
1.7 |
5 |
Де Ви проживаєте |
38 |
32 |
|
|
|
0 |
1.5 |
6 |
У суді Ви представляєте |
48 |
16 |
6 |
|
|
0 |
1.4 |
7 |
Ви вважаєте себе |
8 |
13 |
46 |
0 |
2 |
1 |
2.1 |
8 |
Як часто Ви були учасником судового процесу |
27 |
22 |
21 |
0 |
0 |
0 |
2.0 |
9 |
В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь |
47 |
6 |
9 |
3 |
5 |
0 |
1.8 |
10 |
На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа |
5 |
41 |
24 |
0 |
0 |
0 |
2.3 |
11 |
Який ступінь Вашої обізнаності з роботою судів та суддів у цілому |
2 |
12 |
32 |
22 |
0 |
2 |
2.6 |
12 |
Оцініть,будь ласка ,за 5-бальною шкалою якість роботи цього суду |
2 |
2 |
3 |
13 |
49 |
1 |
4.5 |
|
Блок 2.Основна частина-оцінювання за вимірами якості |
|
|
|
|
|
|
|
|
Доступність суду |
|
|
|
|
|
|
|
13.1 |
Чи легко Вам було знайти будівлю суду |
7 |
0 |
2 |
6 |
53 |
2 |
4.4 |
13.2 |
Чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом? Якщо Ви не користуєтеся громадським транспортом, дайте відповідь на наступне питання) |
7 |
0 |
0 |
6 |
38 |
22 |
4.6 |
13.3 |
Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду? |
7 |
0 |
1 |
8 |
51 |
4 |
4.5 |
14 |
Чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони? |
4 |
66 |
|
|
|
0 |
2.0 |
15 |
Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду? |
6 |
9 |
3 |
5 |
46 |
1 |
4.1 |
16 |
Якщо Вам доводилося телефонувати до суду,чи завжди вдавалося додзвонитися та отримати потрібну інформацію? |
9 |
2 |
3 |
9 |
43 |
4 |
4.1 |
17 |
Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді ( подати позов,ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.)? |
8 |
2 |
7 |
7 |
45 |
1 |
4.1 |
18 |
Чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката (юриста-консультанта) у разі необхідності? |
11 |
9 |
9 |
14 |
23 |
4 |
3.4 |
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
3.9 |
|
Зручність та комфортність перебування у суді |
|
|
|
|
|
|
|
|
Чи характерно для приміщень суду: |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
-достатність зручних місць для очікування, оформлення документів,підготовки до засідання |
8 |
1 |
4 |
6 |
51 |
0 |
4.3 |
20 |
-вільний доступ до побутових приміщень (туалетів) |
7 |
10 |
7 |
9 |
37 |
0 |
3.8 |
21 |
-чистота та прибраність приміщень |
5 |
4 |
5 |
12 |
43 |
1 |
4.2 |
22 |
-достатність освітлення |
5 |
5 |
6 |
12 |
42 |
0 |
4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
4.1 |
|
Повнота та ясність інформації |
|
|
|
|
|
|
|
23 |
Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки об»яв) |
6 |
2 |
3 |
11 |
48 |
0 |
4.3 |
|
Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо: |
|
|
|
|
|
|
|
24 |
-розташування кабінетів,залів судових засідань,інших приміщень |
9 |
0 |
1 |
6 |
54 |
0 |
4.4 |
25 |
-правил допуску в суд та перебування в ньому |
8 |
1 |
1 |
9 |
51 |
0 |
4.3 |
26 |
-справ,що призначені до розгляду |
7 |
2 |
1 |
9 |
51 |
0 |
4.4 |
27 |
-зразків документів (заяв,клопотань тощо) |
8 |
0 |
3 |
12 |
46 |
1 |
4.3 |
28 |
-порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів |
7 |
1 |
3 |
14 |
42 |
4 |
4.3 |
29 |
Чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет? |
34 |
36 |
|
|
|
0 |
1.5 |
30 |
Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію? |
8 |
3 |
0 |
4 |
19 |
37 |
3. 8 |
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
4.3 |
|
Сприйняття роботи працівників апарату суду |
|
|
|
|
|
|
|
31 |
Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків? |
8 |
2 |
7 |
10 |
41 |
2 |
4.1 |
|
Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами: |
|
|
|
|
|
|
|
32 |
-доброзичливість, повагу , бажання допомогти |
7 |
0 |
9 |
11 |
43 |
2 |
4.1 |
33 |
-однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу |
7 |
6 |
4 |
11 |
45 |
0 |
4.2 |
34 |
-професіоналізм, знання своєї справи |
7 |
2 |
3 |
14 |
42 |
2 |
4.2 |
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
4.2 |
|
Дотримання строків судового розгляду |
|
|
|
|
|
|
|
35 |
Чи вчасно ( відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі? |
10 |
0 |
5 |
7 |
46 |
2 |
4.2 |
36 |
Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання? |
10 |
2 |
2 |
11 |
45 |
0 |
4.1 |
37 |
Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи? |
9 |
1 |
2 |
8 |
48 |
2 |
4.3 |
38 |
Чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки/перенесення слухань у розгляді Вашої справи? |
9 |
3 |
3 |
12 |
43 |
0 |
4.1 |
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
4.2 |
|
Сприйняття роботи судді |
|
|
|
|
|
|
|
39 |
-неупередженість та незалежність ( суддя не піддавався зовнішньому тиску, якщо такий був) |
5 |
3 |
6 |
8 |
41 |
7 |
4.2 |
40 |
-коректність, доброзичливість, ввічливість |
4 |
2 |
3 |
9 |
47 |
5 |
4.4 |
41 |
-належна підготовка до справи та знання справи |
5 |
2 |
4 |
8 |
47 |
4 |
4.4 |
42 |
-надання можливостей сторонам обґрунтовувати свою позицію |
5 |
2 |
2 |
9 |
47 |
5 |
4.4 |
43 |
-дотримання процедури розгляду |
3 |
3 |
1 |
8 |
51 |
4 |
4.5 |
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
4.4 |
|
Судове рішення(якщо розгляд справи завершено) |
|
|
|
|
|
|
|
44 |
Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь? |
43 |
11 |
|
|
|
16 |
1.2 |
45 |
Чи плануєте Ви оскаржувати рішення по Вашій справі? |
17 |
38 |
|
|
|
15 |
1.7 |
46 |
Чи отримали Ви повний текст рішення по Вашій справі? |
46 |
8 |
|
|
|
16 |
1.2 |
47 |
Чи вчасно Ви отримали повний текст рішення по Вашій справі? |
40 |
14 |
|
|
|
16 |
1.3 |
48 |
Чи було рішення викладено легкою,доступною для розуміння мовою? |
9 |
3 |
6 |
2 |
33 |
17 |
3.9 |
49 |
На Вашу думку, чи було рішення по Вашій справі добре обґрунтованим? |
9 |
4 |
6 |
5 |
28 |
18 |
3.8 |
|
Вкажіть загальну кількість: |
|
|
|
|
|
|
|
50 |
-судових засідань, що відбулися по Вашій справі |
745 |
|
|
|
|
30 |
|
51 |
-судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду |
27 |
|
|
|
|
51 |
|
52 |
-візитів до суду , що не були пов»язані з участю в судових засіданнях |
58 |
|
|
|
|
58 |
|
|
Середня оцінка якості роботи суду становить |
|
|
|
|
|
|
4.2 |
В результаті оцінювання роботи суду були розроблені рекомендації:
1. Покращити умови доступу до суду для осіб з обмеженими можливостями, зокрема встановити пандус при вході в приміщення суду.
2. Покращити можливість вільного доступу до побутових приміщень (туалетів).
3. Регулярно оновлювати інформацію на сайті суду.
4. Удосконалювати систему надання інформації телефоном.
5. Постійно оновлювати інформацію , де найбідніші прошарки населення можуть отримати безкоштовну адвокатську консультацію.
6. Співпрацювати з органами місцевого самоврядування щоб упорядкувати зону для паркування автомобілів біля суду.
2. Мета та завдання плану вдосконалення роботи суду
Метою плану вдосконалення суду є: підвищення продуктивності, ефективності та якості судових процедур.
Оцінювання якості роботи суду жодним чином не має на меті оцінку роботи окремих суддів.
Є такі завдання плану вдосконалення роботи суду:
- отримання інформації про поточну ситуацію;
- визначення пріоритетів для змін;
- моніторинг інновацій, оцінка їхньої результативності та ефективності;
- оцінювання відповідності роботи суду існуючим стандартам та нормативам.
3. Перелік дій, термінів виконання та відповідальні особи
П/№ |
Опис дії |
Термін виконання |
Відповідальні особи |
1 |
Встановити пандус при вході в приміщення суду |
Серпень 2016 року |
ТУ ДСА в Черкаській області |
2 |
Надавати можливість вільного доступу до побутових приміщень |
Протягом року |
Бабенко С.А. |
3 |
Оновлювати інформацію на сайті суду |
Протягом року |
Піддубна І.В., головний спеціаліст |
4 |
Проводити заняття по наданню інформації по телефону |
Протягом року |
Колісник Л.М. |
5 |
Надавати інформацію , де найбідніші прошарки населення можуть отримати безкоштовну консультацію |
Протягом року |
Колісник Л.М. Копійка І.М. |
6 |
Упорядкувати зону для паркування автомобілів біля суду |
Протягом року |
органи місцевого самоврядування |
4.Очікувані конкретні досягнення
1.Збудований пандус для людей з обмеженими фізичними можливостями.
2.Відвідувачі суду мають вільний доступ до побутових приміщень.
3.Постійно оновлюється інформація на сайті суду.
4.Підвищені знання та навички суддів та працівників суду по наданню інформації по телефону.
5.Постійно надавати інформацію, де найбідніші прошарки населення можуть отримати безкоштовну консультацію.
6.Подати заявку до органів місцевого самоврядування на обрізку дерев у зоні паркування для автомобілів біля суду.
5. Необхідні людські ресурси для виконання дій:
співпрацювати з працівниками бюро безоплатної правової допомоги,
співпрацювати з органами місцевого самоврядування.
6. Необхідне фінансування
Безоплатна правова допомога надається працівниками бюро безоплатної правової допомоги, які підпорядковані міністерству юстиції України.
Для того, щоб упорядкувати зону для паркування автомобілів біля суду, необхідно, щоб селищна рада уклала договір про надання послуг з Чорнобаївським РЕМ та Чорнобаївським ВУЖКГ і оплатила їхні послуги.
7.Можливі ризики
Для того, щоб упорядкувати зону для паркування автомобілів біля суду, необхідно, щоб селищна рада уклала договір про надання послуг з Чорнобаївським РЕМ та Чорнобаївським ВУЖКГ і оплатила їхні послуги, якщо органи місцевого самоврядування цих дій не виконають, то ця рекомендація буде не виконана.
8.Комунікації з громадськістю
Інформацію про виконання цього плану серед громадськості плануємо оприлюднити на сайті Чорнобаївського районного суду.