flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Рекомендації щодо правил поведінки відповідальних працівників апарату Чорнобаївського районного суду Черкаської області із особами з інвалідністю

У разі, якщо до суду звертається особа, що має обмежені фізичні можливості, відповідальний працівник суду (визначений наказом керівника апарату) повинен бути ознайомлений із принципами та правилами спілкування з такими відвідувачами суду та надати кваліфіковану допомогу.

У першу чергу, особу із інвалідністю потрібно сприймати як відвідувача, який звернувся за послугою, але при цьому необхідно розуміти і володіти деякими особливостями у спілкуванні.

 

Основні принципи етики спілкування з людьми із обмеженими фізичними можливостями:

 

 

Загальні правила:

 

 

Дії, які необхідно виконати відповідальному працівнику під час спілкування із особами з інвалідністю

 

 

  1. ВІДВУДАВАЧ СУДУ ІЗ ВАДАМИ ОПОРНО - РУХОВОГО АПАРАТУ

 

Основні правила спілкування:

 

 

  1. ВІДВУДАВАЧ СУДУ ІЗ ВАДАМИ СЛУХУ ТА МОВИ

 

Важливо! Забезпечити у приміщенні суду повноцінну візуальну інформацію.

Люди з вадами слуху ззовні без ознак інвалідності. Однак, при цьому вони можуть мати різний рівень втрати слуху і по різному розвинене мовлення. Під час спілкування із такими людьми працівник суду має бути привітним, посміхатись.

Основні правила спілкування:

 

 

  1. ВІДВУДАВАЧ СУДУ ІЗ ВАДАМИ ЗОРУ

Спілкуючись із незрячими людьми називайте себе і, залежно від ситуації, присутніх.

Основні правила спілкування:

 

  1. ВІДВІДУВАЧІ СУДУ, ЯКІ МАЮТЬ ТРУДНОЩІ У СПІЛКУВАННІ

Основні правила спілкування: